هنوز باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنم - لاس دیارا

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 2695
بازدید کل : 92335
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 66
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 132
:: بازدید ماه : 2695
:: بازدید سال : 4593
:: بازدید کلی : 92335

RSS

Powered By
loxblog.Com

هنوز باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنم - لاس دیارا
21 آذر 1389 ساعت 1:3 | بازدید : 319 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

لاسانا دیارا، هافبک فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با bwin.com درباره وضعیت کنونی خودش در رئال مادرید صحبت کرد. وی مورینیو را ستایش کرد اما اذعان داشت که هنوز احساس اینکه یک بازیکن ثابت در رئال باشد را ندارد.

" من درحال حاضر یک بازیکن رئال مارید هستم اما یک بازیکن ثابت نیستم. دوره های خوب بو بد زیادی در رئال مادرید داشتم و متاسفانه الان در یک دوره بد به سر می برم. البته در هفته های گذشته وضعیتم به مراتب بدتر از الان بود، ولی درحال حاضر احساس بهتری دارم و از اینکه در چند بازی اخیر مهلت بیشتری برای بازی کردن پیدا کردم خیلی خوشحالم. "

" با اومدن مورینیو به باشگاه، شرایط خیلی فرق کرده و باشگاه از نظر روحی در شرایط بهتری قرار دارد. مورینیو شخصیت پیروزی طلبی رو که از دست داده بودیم رو دوباره به تیم برگردونده و تمام تلاشش رو میکنه تا رئال مادرید رو به بهترین شرایط برسونه. مورینیو با تیمهای سابقش عناوین بسیار زیادی رو کسب کرده و همین نشون میده که چقدر مربی خوبی هست. ما در طی دو سال گذشته به دلیل چند اشتباه کوچک قهرمانی های زیادی رو از دست دادیم ولی حالا با مورینیو سعی میکنیم اون اشتباهات رو برطرف کنیم و دوباره موفق به کسب جام بشیم. "

" وظیفه من همیشه دفاع کردن و کمک به خط دفاعی تیم بوده ولی وقتی در تیمی مثل رئال مادرید هستید این وظیفه بیشتر جلوه پیدا میکند و حتی علاوه بر آن باید کارهای دیگری را نیز انجام بدهید. به عنوان مثال من در رئال مادرید به مهاجمین و خط حمله نیز کمک می کنم و در بعضی مواقع برای آنها نیز موقعیت گل خلق میکنم. "

لاس در ادامه صحبتهایش دراین باره صحبت کرد که امسال نوبت رئال مادرید است تا در لیگ اسپانیا قهرمان شود و باید به دوران حکومت بارسلونا در این لیگ خاتمه دهند.

" امسال ما قهرمان لیگ می شویم و دیگر به بارسلونا اجازه نمی دهیم برای سومین سال پیاپی قهرمانی در این لیگ را جشن بگیرد. ما برای این هدف تلاش می کنیم و من مطئنم که موفق می شویم. "

لاس دیارا همچنین درباره بازی فرداشب مقابل رئال زاراگوسا در استادیوم لا روماردا صحبت کرد.

" بازی مقابل زاراگوسا بازی سختی خواهد بود. همیشه بازی کردن مقابل تیمهایی که در قعر جدول هستن مشکل است. اینجور تیمها همیشه مقابل رئال مادرید یا بارسلونا طوری بازی می کنند که انگار بازی مرگ و زندگیست. بنابراین من معتقدم بازی مشکلی را پیش رو داریم. هرچند باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا در این بازی نیز پیروز شویم. گل نخوردن در این بازی یکی از مهمترین اهداف ما خواهد بود چرا که این مسئله هم برای دروازبان و هم برای دفاع خیلی خوب است. اگر میخواهیم قهرمان شویم باید در تمام بازیها بهترین باشیم. "
 




|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: